Chillen en een beetje afstuderen in Peru en meer! - Reisverslagen van Larissa - WaarBenJij.nu Chillen en een beetje afstuderen in Peru en meer! - Reisverslagen van Larissa - WaarBenJij.nu
Chillen en een beetje afstuderen in Peru en meer!

Van mei t/m augustus zal ik mijn afstudeerstage en daarmee mijn laatste 4 maanden als student doorbrengen bij Gloria, een zuivelfabriek, in Lima. Hierna zou eigenlijk mijn saaie burger leven van start moeten gaan, maar gelukkig weet ik dit nog even met 3 maanden uit te stellen waarin ik zal rondreizen door Zuid-Amerika. Met dit reisblog zal ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen! Adios!

Recente Reisverslagen:

20 November 2016

Alles in 1!

07 Augustus 2016

Nog lang niet naar huis!

25 Juni 2016

Mijn nieuwe dagelijkse leven

07 Mei 2016

Eerste avonturen in Lima
Larissa

Actief sinds 27 April 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4189

Voorgaande reizen:

27 April 2016 - 01 December 2016

Chillen en een beetje afstuderen in Peru en meer!

Landen bezocht: